powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Λ.Μέσι: Βραβεύτηκε με την "Χρυσή Μπάλα"



Ο Λιονέλ Μέσι, ο πιο χαρισματικός ποδοσφαιριστής της γενιάς του και ένας από τους κορυφαίους όλων των εποχών, είναι ο νικητής του φετινού βραβείου της «Χρυσής Μπάλας».


Ο 23χρονος επιθετικός της Μπαρτσελόνα και της Αργεντινής Λιονέλ Μέσι κέρδισε το βράδυ της Δευτέρας 10/1 στη Ζυρίχη, τη «Χρυσή Μπάλα» το κορυφαίο τιμητικό έπαθλο του πλανήτη για έναν ποδοσφαιριστή.
«Νιώθω έκπληξη για τη νίκη μου αλλά είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ με τους φίλους μου», δήλωσε ο Μέσι που ήταν ο θριαμβευτής και του περυσινού διαγωνισμού.
«Θέλω να μοιραστώ το βραβείο με όλους τους φίλους μου, την οικογένειά μου, τους οπαδούς της Μπαρτσελόνα και τους Αργεντίνους» συμπλήρωσε ο Μέσι.
Μόνο δύο φορές στο παρελθόν έχει συμβεί ποδοσφαιριστής να βραβευθεί δύο διαδοχικές χρονιές. Την πρώτη ήταν ο Φαν Μπάστεν (1988, 1989) και τη δεύτερη ο Ροναλντίνιο, νικητής το 2004 και το 2005.

Με τα 60 γκολ που πέτυχε αγωνιζόμενος με τη φανέλα της Mπαρτσελόνα και της Εθνικής Αργεντινής, ο Μέσι «εκτόπισε» τα κατά πολλούς φαβορί του φετινού διαγωνισμού, τους συμπαίκτες του Τσάβι και Ινιέστα.

Προπονητής της χρονιάς χρίστθηκε ο Ζοζέ Μουρίνιο χάρη στο «τρεμπλ» που πέτυχε με την Ιντερ.


Το βραβείο της Χρυσής Μπάλας απονεμήθηκε στη Ζυρίχη βάσει των ψήφων δημοσιογράφων από όλο τον κόσμο καθώς και προπονητών και αρχηγών εθνικών ομάδων.