powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Λάθος πάνω στο λάθος!

Έχω μιλήσει και άλλες φορές σε τούτο το ιστολόγιο για λάθη που έχω δει/ακούσει/διαβάσει να γίνονται σε εκπομπές/περιοδικά,μεγάλα λάθη...αλλά όταν βλέπεις το λάθος σου,ανακοινώνεις ότι θα το διορθώσεις και κάνεις άλλο λάθος,ε...πάει πολύ!

Ο λόγος για την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου "Αξίζει να το ζεις" που σήμερα παρουσίαζε ένα βίντεο για το χθεσινό madwalk.Στο βίντεο λοιπόν,ενώ έδειχναν την Κρυσταλλία -την τραγουδίστρια των "Otherview"- ο/η δημοσιογράφος που επιμελήθηκε το βίντεο είπε πως τραγούδησε η Τάμτα!Προφανώς τους μπέρδεψε το ότι και οι δύο έχουν σχεδόν το ίδιο χρώμα στα μαλλιά τους...

Τελείωσε το βίντεο και ενώ εγώ ήμουν έξαλλη γιατί ήμουν σίγουρη ότι αυτή που έβλεπα και άκουγα να τραγουδάει δεν ήταν η Τάμτα,αλλά η Κρυσταλλία,η παρουσιάστρια κα.Στεφανίδου διόρθωσε τον/την δημοσιογράφο που ετοίμασε το βίντεο λέγοντας ότι δεν ήταν η Τάμτα!Η δημοσιογράφος που καθόταν στον απέναντι καναπέ είπε πως μάλλον ήταν η Ilia Darlin και πως νομίζουν ότι η Τάμτα δεν τραγούδησε καθόλου στα Madwalk.
Η αλήθεια είναι πως... η Τάμτα τραγούδησε στα Madwalk,όπως και η Ilia Darling -μαζί με τον Μύρωνα Στρατή- και η Κρυσταλλία(Otherview)!
ΥΓ1:Μπορεί το λάθος να μην αφορούσε την οικονομία,την πολιτική ή ένα κοσμοϊστορικό γεγονός,άλλα κάποια άτομα,ανερχόμενα στον χώρο τους χρειάζονται προώθηση,όταν καταφέρνουν και κάνουν μία επιτυχία και μάλιστα για φιλανθρωπικό σκοπό και εσύ ή εγώ δεν τους αναφέρουμε καν... Ε,δεν μου αρέσει!

ΥΓ2:Πως μπέρδεψαν αυτές τις 3 γυναίκες;