powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Μιχάλης Σκορδάς. Από την Θεσσαλονίκη με αγάπη.

Είναι ένα παιδί στο σώμα ενός νέου,δυναμικού και αποφασισμένου άντρα.Αποφασισμένος να κάνει τα όνειρα του πραγματικότητα.Το ηχηρό γέλιο του είναι ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του.Αυτά αρκούν για να τον ξεχωρίσετε από μακρυά.Κυρίες και κύριοι σας παρουσιάζω τον Μιχάλη Σκορδά.

Τον είδαμε πρώτη φορά στο Χαλκιδικήtv να παρουσιάζει την πρώτη του εκπομπή "Χαμογέλα".Την φετινή σεζόν θα τον απολαμβάνουμε στο Εγνατία tv στην τηλεοπτική παρέα του Τάσου Ριζόπουλου ¨TaSOS της πόλης μας" .




  • Είσαι ένας ανερχόμενος παρουσιαστής,πώς αποφάσισες να ξεκινήσεις αυτό το επάγγελμα τώρα που η τηλεόραση περνάει κρίση;  

Αρχικά ,Έφη μου θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που θα φιλοξενήσεις την πρώτη μου συνέντευξη στο προσωπικό σου blog. 

Σχετικά με την ερώτηση που μου έκανες,τα επαγγέλματα που ήθελα να κάνω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήταν δύο . Το ένα ήταν να σπουδάσω τη νοσηλευτική στην  πανέμορφη πόλη μου τη Θεσσαλονίκη όπου και το έπραξα με μεγάλη επιτυχία θαρρώ να πω  και το δεύτερο, ήταν να γίνω δημοσιογράφος - τηλεπαρουσιαστής (χαχαχαχαά-το ηχηρό γέλιο που σας έλεγα) αυτό το όνειρο μου ξεκίνησε να υπάρχει στην ζωή μου πριν λίγους μήνες,ακόμη δεν μπορώ να εκφέρω την γνώμη μου αλλά υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω για το καλύτερο . Σχετικά με το θέμα της οικονομικής κρίσης νομίζω ότι τώρα είναι η ευκαιρία να ξεκινήσει κάποιος την καριέρα του σε οποιοδήποτε επάγγελμα, διότι μην ξεχνάμε πως  η κρίση γεννά νέες ευκαιρίες που οδεύουν συχνά στην επιτυχία πάντα με αργά και σταθερά βήματα .


  •  Η εκπομπή που παρουσίασες στο x-tv.gr/Χαλκιδική tv ήταν χιουμοριστική.Πιστεύεις πως θα μπορούσες να αντεπεξέλθεις το ίδιο καλά και σε κάποιου άλλου είδους εκπομπή;

Η εκπομπή που παρουσίαζα στο Χαλκιδική tv ή xtv ήταν χιουμοριστική,προσφέραμε γέλιο στους τηλεθεατές μας. Πηγαίναμε στην Πλατεία Αριστοτέλους για τις ανάγκες της εκπομπής (εξωτερικό ρεπορτάζ) όπου θέταμε τις ερωτήσεις στον κόσμο και γελούσαν με δάκρυα πραγματικά! Δεν περίμενε κανείς τους σε περίοδο κρίσης - εκλογών να θέτονταν τέτοιου είδους ερωτήσεις, που αφορούσαν την επικαιρότητα (χαχαχχαχαά-κάτι θυμήθηκε) και θυμάμαι συγκεκριμένα μια ηλικιωμένη γυναίκα που την σταμάτησα στο δρόμο και την ρωτάω : "Γιατί τα μελομακάρονα λέγονται έτσι αφού δεν φτιάχνονται από μέλι και μακαρόνι;"ξεκαρδίστηκε στα γέλια και μου λέει : "Να'σαι καλά βρε παιδί μου με έκανες να ξεχάσω για λίγο τα προβλήματα μου και να γελάσω έστω για λίγο" . Για εμένα αυτό πραγματικά Έφη μου ήταν ένα υπέροχο συναίσθημα,κατάλαβα ότι οι κόποι της εκπομπής έφερε καρπούς και άρχιζε να πετυχαίνει τον στόχο της . Όσον αφορά το επόμενο σκέλος της ερώτησης , ΝΑΙ πιστεύω πως μπορώ να αντεπεξέλθω  καλά , σε διάφορα πόστα της τηλεόρασης εκτός από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων γιατί πιστεύω πως για να ενταχθεί κάποιος σε αυτό το δύσκολο πόστο θα πρέπει να έχει εμπειρία και γνώσεις ( Δημοσιογραφίας )  πραγματικής δημοσιογραφίας !




  •  Ποιο είναι το επόμενο σου βήμα επαγγελατικά;

Το επόμενο μου βήμα στα επαγγελματικά μου μμμμμμμ, χχαχχαχχα μια πολύ καλή ερώτηση , είναι να πάω στον ΑΝΤ1 (χαχχαχχαά) , πλάκα κάνω, είναι νωρίς ακόμα,μην το γράψεις (σιγά μην άφηνα τέτοια δήλωση να μείνει στα πρόχειρα)!!! Αυτή την σεζόν θα βρίσκομαι στο Εγνατία tv,στην εκπομπή "TaSOS της πόλης μας",μία ψυχαγωγική εκπομπή με φανατικό κοινό που χαίρομαι πολύ γιατί θα είμαι και εγώ ένα από τα μέλη αυτής της παρέας . Επίσης υπάρχουν σχέδια για έναν χώρο που με φοβίζει,αυτό του ραδιοφώνου!




  •  Πολλοί νέοι θέλουν να ακολουθήσουν επάγγελμα σχετικό με την τηλεόραση,αλλά δεν το τολμούν εν μέσω κρίσης,εσύ πως τα κατάφερες;


Είμαι της άποψης πώς τα όνειρα μας πρέπει να τα κυνηγάμε όσο και ακατόρθωτα και να είναι ! Αχχχ ας κάνουμε μια αναδρομή Έφη μου στο παρελθόν,το 2008 περίπου που ήμασταν φοιτητές ακόμα ,μέσα στο καταχείμωνο τρέχαμε μαζί και αφήναμε βιογραφικά στους τηλεοπτικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης, Μακεδονία tv,  Εγνατία tv , Star fm, Ερωτικός fm , Cosmoradio (χαχαχαχ),αλλά τζίφος (Εγώ υποτίθεται προσπαθώ να εκμαιεύσω στοιχεία για εσένα,όχι να βγάλεις εσύ τα άπλυτα μου στην φόρα,αντιστράφηκαν οι ρόλοι και φοβάμαι) ! Έπειτα,την ίδια προσπάθεια την επανέλαβα το 2011 μετά το τέλος των στρατιωτικών υποχρεώσεων μου,αλλά αυτή τη φορά ήταν κάπως διαφορετικά τα πράγματα,πιo θετικά,το αποτέλεσμα όμως ήταν το ίδιο , δεν το έβαλα κάτω , με το κεφάλι ψηλά συνέχισα . Μια μέρα συνάντησα μια παιδική μου φίλη που είχα καιρό να δω η οποία μου είπε πως θα ξεκινήσει εκπομπή στο xtv,στην αρχή δεν το πίστεψα,έπειτα της είπα ότι θέλω να έρθω και εγώ (αχχαχα) και έτσι πήγα . Δεν πέρασε μεγάλο χρονικό διάστημα, αφού έδωσε και ο σκηνοθέτης το "ok" και ξεκινήσαμε την εκπομπή "Χαμογέλα" . Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια την Ίρμα Λαμπριανίδου και Βασίλη Μπλιούμη .




  •  Η Μ.Μπεκατώρου, η Φ.Σκορδά, ο Γ.Αρναούτογλου και πολλοί ακόμη ξεκίνησαν από μικρά κανάλια και σήμερα εργάζονται σε ένα από τα μεγαλύτερα κανάλια της χώρας. Εσύ πιστεύεις ότι θα έρθει και για εσένα η ώρα για την μεγάλη τηλεοπτική σου μεταγραφή;

Έφη μου αυτό που θα πω  -εύχομαι να  μη φανεί εγωιστικό- αλλά έτσι ήμουν πάντα στην ζωή μου, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ,έκανα αυτά που ήθελα και που με ευχαριστούσαν, σε διάφορους τομείς ,τώρα αν αύριο έρθει μία τέτοια μεταγραφή, αυτό θα φανεί,εγώ πάντως θα την δεχτώ (χαχαχαχα). Αλλά πάντα έχω στον νου μου τα λόγια των γονιών μου "κάνε καλά θεμέλια για να γίνεις καλός χτίστης". Τώρα, αν θα φτάσω στον 10 όροφο αυτό θα εξαρτηθεί από τον κόσμο , από τους ανθρώπους που θα έχω δίπλα μου καθώς και από εμένα !