powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Παίκτης μουσικού ριάλιτι εξομολογείται για τα ναρκωτικά και όχι μόνο...

 Ο Χοβίγκ,παίκτης του X-factor 2,βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και μίλησε για τα ναρκωτικά που δοκίμασε όταν ήταν έφηβος αλλά και για τη σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε από ένα διάσημο Έλληνα τραγουδιστή.Ο παίκτης του ριάλιτι τραγουδιού που μας έμαθε την ατάκα:"Υeah,baby!" αποκάλυψε τις δικίες του "βρώμικες" εμπειρίες που έζησε...

Για τη σεξουαλική παρενόχληση είπε: «Με πλησίασε ένας απ’ τους πιο γνωστούς τραγουδιστές αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Μου έκανε την ανήθικη πρόταση για να πάμε μαζί μια βραδιά. Απλά του είπα ξεκάθαρα ότι δεν είναι του χαρακτήρα μου. Σοκαρίστηκα».

Για τα ναρκωτικά εξομολογήθηκε:
 «Όλα ξεκίνησαν το 2005 με την αεροπορική τραγωδία της εταιρίας “Ήλιος”, όπου  έχασα τον κολλητό μου, τον αδερφό μου. Χάθηκε ολόκληρη η οικογένειά του. Στα 16 σου είσαι εναντίον σε όλα και όλα είναι μαύρα, έχασα και αυτό το στήριγμά μου. Ένιωσα ότι έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου. Το τραγικό ήταν πως του είχα στείλει μήνυμα πριν από την πτήση και τον ευχαρίστησα που είναι φίλος μου και μου ομορφαίνει τη ζωή μου. Στην κηδεία συνειδητοποίησα την απώλεια, όταν είδα τα τέσσερα φέρετρα.
» Με τα ναρκωτικά ή τα χάνεις όλα και τρελαίνεσαι ή δυναμώνεις. Εγώ είμαι κάτι ενδιάμεσο. Σίγουρα βγήκα πιο ζωντανός από αυτή την ιστορία. Έπεσα σε λάθος παρέες. Μαυρίσανε όλα 5 φορές παραπάνω και χάθηκα εντελώς. Δοκίμασα διάφορα, έκανα διάφορα που τα μετανιώνω. Δοκίμασα ναρκωτικά και όλα μαζί έκαναν τραγική την κατάσταση. Μπορεί και να πίστευα ότι όλο αυτό σε βοηθάει να ξεφύγεις από κάποιες καταστάσεις. Ήταν διάφορα ναρκωτικά τα οποία σίγουρα θα με ωθούσαν σε κάτι πιο σκληρό. Δεν είναι τόσο σημαντικό, η ονομασία νομίζω. Και τώρα που το άφησα πίσω μου λέω ότι ήμουν ηλίθιος. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η ζωή είναι πολύ ωραία. Γι’ αυτό είμαι και πολύ θετικός άνθρωπος».